vasárnap, február 15, 2015

Miss Sporty Metal Flip - 030 Aurora Borealis

Ma egy kék duochrome lakkot hoztam bemutatni, nemrégiben még láttam itt-ott, hogy kapható, most éppen nem tudom, hogy áll a helyzet. Elvileg ez egy limitált széria volt.


Az üvege a szokásos duci Miss Sporty üveg, ami 7 ml lakkot rejt magában. Én nem igazán szeretem, mert már a közepétől nehéz belőle kinyerni a lakkot a formája miatt. Tárolás szempontjából azonban előnyös, hogy látni felülről a lakk színét, és a kupak is kézre áll. A trendkiadás és minden fontos infó egy felragasztott címkén található meg, ez a rész lehetne szebb is igazán.


Az ecset kicsi, de lekerekített és lapított, könnyű vele dolgozni. Pont kellő mennyiségű lakkot vesz el, ami igen előnyös. A lakk állaga kissé folyós.


Az alapszíne szürkés-kék, ami zöldbe és lilába megy át a fénytől függően. Ez odabent az irodában szépen látszott, itthon lámpafénynél ahol fotóztam azonban sajnos egyáltalán nem tudtam előcsalni belőle.


A lakk három rétegben sem fed teljesen, és még fel is buborékosodott. Egész gyorsan megszáradt, a képeken nincs rajta fedőlakk. A tartóssága nem az igazi, másnap estére megpattant az egyik ujjamon a lakkozás.


Összességében ez a lakk nálam most olyan meh, a színe sem talált be, pedig rajongok a kékekért, és a minősége is hagy kívánni valót maga után.

Szeretitek a duochrome lakkokat? Ez a példány megvan? Tetszik a lakk?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!