szombat, február 28, 2015

Aden - No.35 Wild Ocean

Szeretem az Aden lakkokat, olcsók, jó minűségűek, rengeteg van belőlük és igazán szép árnyalatokat is piacra dobtak. A mai darab is tökéletes minőségű, nagyon-nagyon olcsó, és nagyon cuki a kis picike üvegben. Vigyázat, rengeteg kép következik!

Nagyon beleszerettem a teal árnyalatba, majd kell beszereznem belőle világosabbat is, nyárra. Ez a picike kocka üveg 6 ml lakkot tartalmaz, ami nekem bőven elegendő. Szeretem az üvegét, tárolás szempontjából praktikus, és ebben csak a segít a vékony kupak.


Az ecsete hagyományos, kellően hosszú, és jól lehet vele bánni, az enyém kicsit szépséghibás, meggyűrődtek az egyik oldalán a szálak, és kiállnak. A többi Aden lakkomnak semmi baj nincs az ecsetével, így biztos vagyok benne, hogy ez csak egyéni szépséghiba.


A lakk két rétegben tökéletesen fed, első rétegben még picit csíkoz, nem kell megijedni tőle. Átlagos idő alatt szárad, nem egy gyorsvonat, de ezen egy jó fedőlakkal lehet segíteni. A fedőlakkot ajánlom is, száradás után pár órával magában még párnanyomatos lett. A képeken nincs rajtam fedőlakk a lakkon, ilyen szép fényesre szárad magától.



A formulája krémes, pont megfelelő állagú, nagyon könnyű vele dolgozni. Ez a szín pedig, álomszép. Talán kicsit sötét mostanra, de mivel odakint már második napja szélvihar tombol, valahogy egyáltalán nem tiltakozik ellene a lelkem.




A virágos hátterű képek közvetlenül az ablakban készültek, azok jobban visszaadják a lakk igazi színét. A többi kép az ablaktól kevesebb mint fél méterre készült egy asztalon, sajnos ennyit számít, meg az is, hogy narancssárga a fal, és emiatt minden kép elmegy kicsit sárgásba.

Szeretitek a teal árnyalatú lakkokat? Ez a darab hogy tetszik?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!