vasárnap, február 08, 2015

Szépségszituációk

Katie-nél találkoztam először ezzel a taggel, majd őt követve elolvastam Lolly válaszait is, és mivel a blogon már úgyis rég volt ilyen jellegű poszt, meg a fantáziámat is megmozgatta, így kitöltöttem én is. A közeljövőben több ilyen személyes jellegű tag bejegyzést is ki akarok tölteni, kedvem támadt hozzájuk.

1. Meg kell szabadulnod minden alapozódtól és csak egy high-end és egy drogáriás darabot tarthatsz meg. Melyikeket választod?
Hát itt rögtön csalok az elején, a mindennapokban ugyanis egyáltalán nem használok semmilyen arcra való terméket, és összesen egy darab kifejezetten alapozónak mondható darab van a készletemben. Legyen az a drogériás, egy Avon Calming Effects darab. A high end vonallal sokkal de sokkal nagyobb gondban vagyok, egyrészt nemhogy nincs, még sosem próbáltam tőlük alapozót, így élek a csalás lehetőségével, és az egyetlen BB krémemet nevezem erre a posztra, ami az én pénztárcámnak már high end árúnak minősült amúgy is. Ez pedig a Skin79 Diamond. Amúgy ha valakit érdekel, amikor valami olyan alkalom van, amire ki kell néznem de nagyon, akkor is "csak" ezt a BB krémet használom.



2. Egy interjún vagy és a téged interjúztató hölgynek rúzs tapadt a fogára. Megpróbálod ezt a tudtára adni valahogyan vagy úgy teszel, mintha észre sem vetted volna?
Valószínűleg nem szólnék neki, nem is igen érdekelne, bár az is tény, hogy fordított helyzetben örülnék neki, ha nekem szólnának.

3. Nem érzed túl jól magad (lelkileg) és szükséged van egy 'szólíts meg és szedj fel' rúzsra. Melyikre esik a választásod?
Ez egy nagyon könnyű kérdés, az Avon - Drawn to You rúzs pont ez a szín, és még az illata is fantasztikus, elvileg feromonokat tartalmaz, hogy még vadítóbb legyen. Bár én az ilyen napokon inkább el akarok tűnni, úgyhogy szürke-kisegér módba kapcsolok, ehhez a rúzshoz egy igen ragyogó és önbizalommal teli nap kell nekem.


4. Visszamész az időben egy napra a tini éveidbe. Mit változtatnál a hajadon és a sminkeden?
Sminkelni csak egyetemen kezdtem el, a középiskola éveiben még csak tartós szempillafestésem volt, imádtam. Nem is azon, hanem a mostani énemen kéne változtatni, hogy jó, ha félévenként eljutok egy festetésre.
A hajam meg akkor volt a legszebb, hosszú, az elején egyenesen vágva, az utolsó két évben meg tépetten, mindenhogyan imádtam. Most próbálom újra elérni azt a hosszt, már szépen alakul.

5. A fodrászodtól egy vállhosszúságú Pixie Lott frizurát szeretnél, azonban ő félreérti és egy rövid, pixie frizurát készít neked. Mit teszel?  a) mosolyogsz, megköszönöd, majd zokogva hívod anyukádat b) elsírod magad a fodrász székben kellemetlen helyzetet teremtve c) panaszkodsz az üzletvezetőnek és kártérítést kérsz.
Még pár éve biztos hogy az első változat ment volna, aztán nyugtatgathattam volna magam azzal, hogy úgyis megnő.
Most, amikor látom, hogy nagyon a fejem környékén vakarászik, akkor rákérdeznék kedvesen, hogy mondja el, hogy lesz ebből Pixie Lott (rá kellett keresnem, mi is az) frizura.

6. A barátnőd meglep egy négynapos kiruccanással, de mindössze egy órád van összepakolni. Melyik 'mindenes' palettádat viszed végül magaddal?
Van több kedvenc is, de a legjobban kihasználható nude palettám mégis a Sleek - Storm, így őt dobnám be. Bár, azért erős vetélytársa a MUA - Undressed palettám.


7. Kirabolták a házadat, de nyugi mindenki rendben van, azonban a sminkkészletedet lefosztották. Melyik termékedért imádkozol, hogy biztonságban legyen?
A laptopom, meg a tartalék pénzem. Ja, hogy smink? Abból, amit rendszeresen használok, tudok venni másikat, még minden kapható, amiket meg felhalmoztam, majd lesz másik. Nincs olyan nagyon limitált vagy extra drága darabom, amiért fájna a szívem.
És már gondolatban is nagy megkönnyebbülés, hogy a lakkjaimat nem a sminkjeim közelében tartom, így azokat nem találnák meg. Azért azt hiszem minden egyes darabért vérezne a szívem.

8. A barátnőd kölcsönkéri az egyik sminkcuccodat, de elég leharcolt állapotban adja vissza. Mit teszel? a) úgy teszel, mintha észre sem vetted volna b) megkérded, hogy vegyen egy másikat helyette c) titokban te is ugyanezt teszed az ő sminkcuccával.
Erre az előző pontban adott válaszomból kiindulva egyszerű reagálni: nem érdekel, ha már kölcsönadtam neki, mert nem igen használom (mindennapos cuccokat úgysem adok kölcsön), akkor ha ilyen lestrapálva hozza vissza, szerintem neki is adom.

Találtatok benne érdekességet rólam? Kitöltitek ti is?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!