szerda, február 11, 2015

Szívecskék

Eredetileg szerettem volna kreatívkodni manikűröket Valentin nap apropóján, azonban így március közepén úgy gondolom, egy ilyen bejegyzés nagyon időszerűtlen. Teljesen azonban mégsem hagyom ki, egy egyszerű, de mutatós szívecskés manikűrrel készültem, ami tavaszinak is simán elmegy, én ma ilyen körmökkel megyek dolgozni.



Egy pár szó erről a Claire's lakkról, bár már régen nem kapható. Én nagyon szeretem, két rétegben szépen fed, közepesen sűrű állagú. Hajlamos kiemelni a köröm egyenetlenségeit, így célszerűbb egy vékony és egy vastagabb rétegben kenni. Az üveg kerek, kicsi, 9 ml lakk van benne, az ecsete szintén kicsi, vékony, mégis jól lehet vele lakkozni. Általában sok lakkot vesz fel az ecset. Teljesen átlagos idő alatt megszáradt.



Felhasznált lakkok és kellékek:
Astor 3 in 1 Strengthener
Claire's rózsaszín krém finishű lakk, még a régi vonalból
Astor Pro Manicure - Already Dry!
Astor Pro Manicure - Be Brilliant!
BornPrettyStore water decals

Ti hordanátok szívecskés manikűrt Valentin nap elmúltával?

2 megjegyzés:


Minden megjegyzést elolvasok, és igyekszem válaszolni rájuk.
Köszönöm a kommentedet, sokat jelent, hogy elmondod a véleményed!